Шопинг гид

Всички пътища водят към... КЬОЛН

С присъщото си любопитство и жажда за знание през октомври Кенгуруто предприе едно пътешествие до Германия. Напълнило торбата си с идеи и въпроси, отскочи до Кьолн, за да се потопи в необятния свят, посветен на децата.

Всички пътища водят към... КЬОЛН

С присъщото си любопитство и жажда за знание през октомври Кенгуруто предприе едно пътешествие до Германия. Напълнило торбата си с идеи и въпроси, отскочи до Кьолн, за да се потопи в необятния свят, посветен на децата. Там за поредна година се състоя най-големият панаир на детски стоки в света. И не, това не е част от историята на новия ни комикс. Нито е „Бай Ганьо пътува из Европа" във вариант за деца. Става дума за част от екипа на списание „Кенгуру", който винаги се е опитвал да ви запознава с най-актуалното и значимо в детския и семеен свят. А като казах Бай Ганьо, ние българите често се самоиронизираме много повече от нужното. Така например прекрасното изживяване от посещението на част от българската група се помрачи, след като разбраха, че на германското летище са загубили багажа им. Тази „дребна" подробност от посрещането ни, ги накара цяла вечер да не си подадат и гънка от намачкания ръб на панталона извън хотелската стая.

Докато ние, българите, често си правим автоцензура, без никой да го изисква от нас, ето с какво самочувствие излиза на пазара фирмата DINGSBUMBS, която самата е още бебе в производството на столчета за хранене.

Казахте, че компанията ви е от 3 месеца, съвсем нова?

Да, така е. Столовете се казват "DINGSBUMBS". Превежда се от английски като " Нещица". Това е дума, която децата използват, когато не могат да намерят дума за нещо. Тогава казват "DINGSBUMBS" ( джунджурии)

Какво е качеството на вашите продукти?

Продуктите ни са екологично тествани, не са използвани химикали. Всички са произведени в област Бавария, Германия. Предлагат се в 5 различни дизайна и 8 цвята.

Как дистрибутирате Вашите продукти?

Тъй като това е нашето първо изложение, в момента търсим дистрибутори както в Германия, така и на международно ниво. Продаваме ги на частни лица в Германия, както и по каталози заедно с други фирми. Главните ни клиенти са детски забавачки и бебешки магазини. Продуктите ни са уникати с цена малко над средното ниво, но тя се основава на това, че са произведени в Германия от много качествени материали.

Какви мерки сте предприели, за да осигурите безопасната употреба на столчетата?

Максималното тегло на всяко столче е 3 кг, което позволява дори на двегодишно дете да го вдигне и да го разнася из стаята.

Доволни ли сте от участието си на този панаир?

Имаме изключително положителен отзвук от панаира, както от немски търговци, така и от международни, които искат да включат нашите стоки към тяхната продуктова гама.

 Има ли много крайни клиенти на тазгодишния панаир?

Да, има изключително много майки с малки деца, които си поръчват столчета директно от нашия щанд.

Как ви хрумна идеята да създадете такива столчета?

Имаме фирма, която специализира в производството на мебели от полиестер и един ден просто ни хрумна идеята да изрежем различни фигури от същия този полиестер и така лека полека превърнахме плановете ни в реалност и започнахме производство.

В своята раходка Кенгуруто се спря и на щанда на фирма Giordanni - производител на детски колички.

Здравейте. Виждам, че имате прекрасни нови продукти. Бихте ли ми казали нещо повече за тях?

С новите ни продукти ние целим да поемем  в нова посока на производство, тъй като това е първата година, в която използваме наш собствен калъп. Досега нашата фирма произвеждаше само меките части на стоките, а телата поръчвахме от Китай. Благодарение на новата форма на количките бебето получава възможността да гледа и към улицата, и към майка си.

Каква е системата в новите Ви продукти? С какво е по-различна от старите?

Новата система позволява бързо разглобяване и сглобяване на количките, както и нови варианти за позициониране на детето. В новите продукти, също така, използваме много по-качествени материали и нов дизайн, създаващ по-голямо удобство на бебето.

Има ли голям интерес към марката тази година?

Да, има огромен интерес и смятаме, че с новите продукти, дизайн и стил, успяхме да вдъхнем "нов живот" на Gordanni.

Значи сте решили да промените изцяло имиджа на марката?

Не точно. Продължаваме да предлагаме продукти, отговарящи на нуждите на хората с по-малки възможности, но вече се насочваме и към тези, които са минали средното ниво.

Харесва ли ви изложението тази година?

Да, харесва ми, защото въпреки че щандът ни е малък ( в Италия използваме думата "бонбониера"), се радваме на голям интерес от страна не само на крайни потребители, но и на любопитството на конкуренцията.

Ето я и една любима на българския пазар марка  INGLESINA. 

Здравейте, като нашумял напоследък въпрос, смятате ли, че световната финансова криза дава своето отражение и на събития като международния панаир за детски и младежки стоки? 

Трябва да призная, че бяхме много притеснени в първото тримесечие на тази година. Отложихме изпълнението на някои от нашите планове, както и намалихме някои от нашите инвестиции, докато през юни не се оказахме с празен склад. Всичко беше изкупено и едва смогвахме на поръчките. Впоследствие нещата си дойдоха на мястото и започнахме отново да рекламираме толкова интензивно. Естествено в някои държави положението е по-зле, в други по-добре, но като цяло марката се представя страхотно.

Имате ли някаква нова гама продукти, която пускате на пазара?

Да, имаме. Имаме си колички с класическо излъчване, стилни, както и колички за града. А в момента разработваме количка с модерна визия, която ще бъде подходяща за големи градове като Барселона, Ню Йорк, Лондон, Рим, Сингапур и др. Тя ще бъде готова в средата на следващата година.

Наложи ли ви се да използвате по-евтини материали, за да се преборите с финансовата ситуация на пазара?

Всъщност не. Взехме решение да не отнемаме от качеството на продуктите и продължихме да работим със същите висококачествени пластмаси и даже вложихме допълнителни средства в разработването на още по-добри.

Кои фирми на панаира посети още Кенгуруто, ще разберете в следващия брой. Ще разберете също и коя е единствената българска фирма, производител на детски колички, която се радваше на нестихващ интерес, дотолкова, че с нейния собственик успяхме да се срещнем едва в България.  

 

 

Сподели: