Анкета

Новини

Само с 3 упражнения (За начинаещи)
Брой 36 - Ноември - 2009

Можете ли да натоварите всяка проблемна зона по тялото си само с три движения?


И още как!


Ако нямате много време за дълги тренировки, опитайте тази програма, която наистина се състои от само 3 упражнения.


НАЧИНАЕЩИ


Упражнение 1


 Натоварва: рамене, долната част на гърба, хълбоци, бедра.


Изходно положение: застанете в изправено положение, събрани крака, ръцете държат тежести и са покрай тялото, без да са отпуснати, гърбът е прав, коремът и кръстът - стегнати.


Движение: изнесете единия крак назад, стъпете и свийте коляното надолу до пода. В същото време вдигнете тежестите над главата, без да изпъвате лактите докрай. Изправете се и повторете с другия крак.


Повторения: 2 х 10


Упражнение 2


Натоварва: рамене, гърди, трицепс, корем, кръст.


Изходно положение: застанете в изправено положение, събрани крака, гърбът е прав, коремът и кръстът - стегнати.


Движение: наведете се, поставете ръцете на пода, ходете с ръце по пода до положение за лицева опора. Поставете коленете на пода и направете лицева опора. Вдигнете коленете, върнете се с „ходене" на ръцете към тялото и се изправете.


Повторения: 10


Упражнение 3


 Натоварва: рамене, гръб, седалище, бедра.


Изходно положение: легнете по корем, вземете гири в ръце, краката са събрани.


Движение: вдигнете ръцете с тежестите встрани, дръжте гърдите на пода, вдигнете и краката, като ги държите изпънати и събрани. Задръжте за около 5 секунди, после отпуснете.


Повторения: 10


 


Автор: Павлина Василева


 


Рейтинг на статията:



За да може да пишете коментар моля влезте в системата.
Ако нямате регистрация може да си направите тук