Семейно здраве

Само с 3 упражнения

Можете ли да натоварите всяка проблемна зона по тялото си само с три движения?
И още как!
Ако нямате много време за дълги тренировки, опитайте тази програма, която наистина се състои от само 3 упражнения.

Само с 3 упражнения

Можете ли да натоварите всяка проблемна зона по тялото си само с три движения?

И още как!

Ако нямате много време за дълги тренировки, опитайте тази програма, която наистина се състои от само 3 упражнения.

НАПРЕДНАЛИ

 Упражнение 1

 Натоварва: хълбоци, бедра, корем, рамене, седалище.

Изходно положение: започнете в позиция за лицева опора, като балансирате на ръцете и в същото време държите тежести.

Движение: отскочете и приберете стъпалата колкото можете по-близо до ръцете. Вдигнете ръцете от пода, без да се изправяте докрай. Отново поставете ръцете и се върнете в позиция за лицева опора.

Повторения: 10

Упражнение 2

 Натоварва: рамене, бицепс, корем, кръст.

Изходно положение: застанете в позиция за лицева опора, но държите с едната ръка тежест, цялото тяло е стегнато, кръстът не виси.

Движение: свивайте ръката с тежестта от лакътя като изтегляте тежестта към рамото. Дръжте рамото надолу, не усуквайте тялото.

Повторения: 10 с всяка ръка.

Упражнение 3

 Натоварва: гърди, корем, бедра.

Изходно положение: легнете по гръб, краката са насочени нагоре към тавана, коленете може да са леко свити, ръцете също са нагоре към тавана, държат тежести.

Движение: изтегляте ръцете встрани, без да ги отпускате на пода. В същото време навеждате краката напред колкото можете по-ниско към пода, без да отлепяте кръста от пода.

Повторения: 10.

 

Автор: Павлина Василева

 

 

Сподели: