Анкета

Новини

Само с 3 упражнения
Брой 38 - Януари - 2010

Можете ли да натоварите всяка проблемна зона по тялото си само с три движения?


И още как!


Ако нямате много време за дълги тренировки, опитайте тази програма, която наистина се състои от само 3 упражнения.


НАПРЕДНАЛИ


 Упражнение 1


 Натоварва: хълбоци, бедра, корем, рамене, седалище.


Изходно положение: започнете в позиция за лицева опора, като балансирате на ръцете и в същото време държите тежести.


Движение: отскочете и приберете стъпалата колкото можете по-близо до ръцете. Вдигнете ръцете от пода, без да се изправяте докрай. Отново поставете ръцете и се върнете в позиция за лицева опора.


Повторения: 10


Упражнение 2


 Натоварва: рамене, бицепс, корем, кръст.


Изходно положение: застанете в позиция за лицева опора, но държите с едната ръка тежест, цялото тяло е стегнато, кръстът не виси.


Движение: свивайте ръката с тежестта от лакътя като изтегляте тежестта към рамото. Дръжте рамото надолу, не усуквайте тялото.


Повторения: 10 с всяка ръка.


Упражнение 3


 Натоварва: гърди, корем, бедра.


Изходно положение: легнете по гръб, краката са насочени нагоре към тавана, коленете може да са леко свити, ръцете също са нагоре към тавана, държат тежести.


Движение: изтегляте ръцете встрани, без да ги отпускате на пода. В същото време навеждате краката напред колкото можете по-ниско към пода, без да отлепяте кръста от пода.


Повторения: 10.


 


Автор: Павлина Василева


 


Рейтинг на статията:



За да може да пишете коментар моля влезте в системата.
Ако нямате регистрация може да си направите тук