В търговската мрежа от 30 септември


Абонирай се

Новини

Новини

Начало | Новини | Coca-Cola представи нова визуална идентичност, част от глобалната стратегия „Един бранд” A+   A-
Coca-Cola представи нова визуална идентичност, част от глобалната стратегия „Един бранд”
10.05.2017

С уникална за страната ни кампания Coca-Cola представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд". Подходът обединява подбрандовете на Coca-Cola - Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero, в един бранд, който има една обща визуална идентичност и позициониране. Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки от тях да може да избере своя вариант на Coca-Cola, който най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене. 


По повод представянето на новата си единна стратегия и за първи път в историята си у нас, Coca-Cola ще има свои посланици за варианта си без захар. Това ще са очарователната изпълнителка Михаела Филева и харизматичният театрален актьор Антон Григоров, които ще заснемат реклами за бранда това лято. Те бяха обявени официално на впечатляващ спектакъл, който предаде магията на Coca-Cola чрез уникални визуални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция с танцьори, гимнастици и дори магьосник.


 



За да може да пишете коментар моля влезте в системата.
Ако нямате регистрация може да си направите тук